Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2011

μονο εμενα(.)



Απλα θελω να μη σε λερώσουν αγαπη μου. Δε σου αξιζει, οχι ετσι, οχι σε σενα. Εδω δεν τολμω να το κανω εγω που... αν και... Δεν εχει σημασία, απλα δε θελω. Ειναι ανέγγιχτο το μυαλο σου, και άμαθες οι σκέψεις σου, και αθώα κοιτας στο κενο πολλες φορες, χωρις δευτερες σκεψεις ή τυψεις.


(...)Μη νομιζεις έτυχε, λιγο που εκεινος εκανε λαθος, λιγο που εκεινη ξεχασε, λιγο που εγω ξεχαστηκα. Μη νομιζεις απλα ετυχε. Και απλα δε θελω να σου πεταξουν τις βρομιές τους, μην τους αφήσεις, δε μπορουν να ξερουν, δεν εμαθαν και δε θα μαθουν ποτε.


Αναρωτιέμαι αν πρεπει να επέμβω ή αν μαθαινεις μονος σου τελικα σε τετοιες περιπτωσεις.
Στο παρελθον πεθανα, και στο παρον το παρελθον μου πεθαινει.
Απλα δε θελω να σε λερώσουν... Σου το χω ξαναπει, μονο εγω. Μονο εγω να πρεπει να μπορω... μονο εγω μπορω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου