Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου 2011

Απογνωση

Αδειος χωρος δεν υπαρχει παρα μονο στο δωματιο. Τα χερια παγωνουν. Υπολειτουργεια, αδρανεια. Τουλαχιστον αν μου δωσεις ενα χαρτι ξερω να γραψω το ονομα μου.

Φανταζομαι τον εαυτο μου σε μια μεγαααλη γκρι αιθουσα με ξυλινη σκηνη και μαυρες δερματινες απο καστορ καρεκλες, σαν αμφιθεατρο ας πουμε. Κι εγω εκει μονη μου για μια ημερα και δυο νυχτες. Τις νυχτες μαζι σου και τις μερες μονη, μα τις μερες δε με νοιαζει. Και δωσε μου μοναχα χαρτι κι αφησε με να μας περιγραψω, κυριως εσενα πως κανεις οταν με βλεπεις, μμμ μαλλον οχι, εμενα, πως κανω εγω οταν σε βλεπω! λες να ναι πιο ισχυρο; Δεν ξερω. Αν γραψω κατι για τον ηλιο; τον ουρανο ή τα λουλουδια; την ανοιξη το φθινοπορο το καλοκαιρι; τις διακοπες που πηγαινα παιδι; τα κυματα στο λιμανακι του χωριου; τα σ αγαπω και τα πρεπει που εχω πει και ακουσει; αν γραψω για μενα; αν γραψω για σενα; Τι λες να ναι πιο ηχηρο; Τι θα τους κανει να σωπασουν; πες μου και θα το κανω...

Γραψε μια ιστορια, με πολλους ρολους και λιγα ατομα δυο μαλλον γιατι η ευτυχια ειναι ακέραιος αριθμος μικροτερος του 3 πανω απο το 1. Γραψε για τους δυο, γραψε οτι εχεις υπαρξει. Γραψε τα παντα, γραψε οτι εχεις στο μυαλο σου. Γραψε το πρωτο πραγμα που θες να ακουσεις απο μενα. Γραψε τις αληθειες που κανεις δεν ειναι ετοιμος να ακουσει, γραψε κατι που θα νικαει με διαφορα τη σιωπη και την πραγματικοτητα. Γραψε το ψεμα που πρεπει, αυτο στο οποιο πιστευουν ολοι.

Μην ξεχασεις να βαλεις διπλη γραμμη στο τελος, προσοχη με τα παρεστιγμενα σου και το πενταλ. Καλη επιτυχια, θα τα πουμε σε τεσσερις ωρες.

3 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό κείμενο...
    Καλό βράδυ=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχω κολλησει να κοιταζω τη φωτογραφια απ την παραλια.αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστω πολυ :)

    Η φωτογραφια ειναι απο θεσσαλονικη. Κι εμενα μ αρεσει..(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή