Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011

Archive...








Δε μπορεις να οικειοποιεισαι την ελευθερια μου. Και μην λες πως ξεγνοιαστος γινεσαι. Τι ξεχνας δηλαδη; τους ερωτες του οχι; τι ξεχνας; Δε μπορεις να λες τιποτα οταν δεν ξερεις να ζυγισεις τα λογια σου. Και μην προσφερεις βοηθεια οταν χωρις να ρωτας γινεσαι προβλημα. Κοιτα εγω τι κανω στους φιλους μου! Εχουν προβλημα, και το δικο μου(αυτο που εχω εγω μαζι τους) το γαμαω... Συγκριτικα... αφου εκεινοι δεν ειναι καλα πρεπει να ειμαι κει... πρεπει να μην με εχουν κι εμενα στο μυαλο τους... Κι εσυ δες τι κανεις!; Και τωρα θες να μου δωσεις και βοηθεια και να εισαι δω λεει.! Ακου κει! εσυ που βλεπεις και ξερεις και βρισκεσαι πιο εξυπνη απ ΟΛΟΥΣ και καθε μερα μου γαμας την ψυχολογια....


Κι οσο για σενα Μαλακα με το μι κεφαλαιο αν ησουν τοοσο συναισθηματικα εξυπνος οσο νομιζες δε θα με πληγωνες και δε θα με φορτωνες με τις τυψεις σου τα αποθυμενα σου την ανασφαλεια σου και δε θα ζητουσες χωρο για σημαδι μα χρονο και ροη στην οποια σχεση κι αν ειχαμε. Αν ησουν τοσο εξυπνος οσο νομιζες θα μπορουσες να χειριστεις και το πουλι σου αλλα και την κατασταση... Σαν πιο μεγαλος...ας πουμε, λεω τωρα εγω....

Α! Ναι ξεχασα... εκεινος!Αλλος μαλακας. Πολυ μαλακας ασε. Δεν ξερω τι τον πιανει καθε φορα...

Αλλα εγω ΘΑ ΦΥΓΩ και δε θα βλεπω κανενα τους. Και θα μαι καλα κι ελευθερη και αδεια. Ρε ανυπομωνω να αδειασω... Μα καθε μερα γινεται το αντιθετο, και τι να πω; ευχαριστω;

Α δε σου πα τωρα εχω αρχισει να βλεπω κιολας! Α! ναι πολλη φαση ασε... κι ειναι ολοι τους ασχημοι...

Θελω να παμε να κανουμε μουσικη... Και πιο πολυ θελω να φωναξω δυνατα και να τρεξω και να ησυχασω και να κοιμηθω και να σε κοιταζω και να εχω ζεστα χερια και να πιω επιτελους εναν καλο καφε, να κοιμηθω ειπα; και θελω χρονο και να μην ξαναδω κανεναν σε φαση αντε γαμηθειτε ξερω γω....

Και σκεφτομαι οτι ολα τα εχω επιτρεψει εγω με την περιπου-παρουσια μου και θυμωνω και μαζι μου. Σε 7 γαμημενους μηνες.... Δε θελω τιποτα μονο να μην ερθουν εκει... Να μην τους ξαναδω. αυτο. τ' αλλα θα τα ρυθμισω μονη μου....


θα το ελεγξω μετα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου