Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011

Λαθος φοντο...

    Σηκωθηκα απαλα απο το κρεβατι, φορεσα τα αθλητικα μου χωρις καλτσες και το φουτερ του Άγγελου, οσο πιο αθόρυβα για να μη σε ξυπνησω. Πηγα στην κουζινα, η πορτα του μπαλκονιου ηταν ανοιχτη κι εβαζε ψυχρα κι ο ουρανος ειχε μαυρα συννεφα. Εβαλα γαλλικο να γινεται πηρα τα κλειδια απο το τασακι το πορτοφολι φορεσα τα γυαλια ηλιου μου και βγηκα απο το σπιτι.
    Στο ασανσερ εγραφε το ονομα σου, εχω αρχισει να πιστευω πως πουθενα δεν το γραφει αλλα ειμαι εγω που παντου το διαβαζω. Η μαυρη οθονη εδειξε το μηδεν κι εφτασα στο ισόγειο. Βγηκα στο δρομο απο την κατω πορτα κι εφτασα με μεγαλα βηματα στο φουρνο. "Δυο κρουασαν βουτυρου παρακαλω. Ή μαλλον! Ενα σοκολατα κι ενα βουτυρου." Εξω ετοιμαζε βροχη, Νοέμβρης βλεπεις. Δεν ανησυχώ σε σκεπασα καλα πριν φυγω. Πληρωσα και βγηκα ξανα στον παγωμενο αερα της Θεσσαλονίκης. Εφτασα χωρις να το καταλαβω σπιτι.
    Στο ασανσερ ξανα το ονομα, και επαναληψη του σχεδιου ως τον πεμπτο οροφο. Μπηκα μεσα πηγα στην κουζινα γρηγορα αφησα τα κρουασαν πανω στο τραπεζι τα κλειδια μου στο τασακι και το πορτοφολι διπλα. Αθορυβα εφτασα στο δωμάτιο που εσυ κοιμοσουν σε χαζεψα για δυο στιγμες, καθολου αρκετες θα ελεγα. Έπειτα εβγαλα τα παπουτσια και φορεσα τις καλτσες του σπιτιου. Παλι στην κουζινα, εβαλα τα τοστ στην τοστιερα. Ο καφες ηταν ετοιμος ενω λιγα λεπτα μετα και τα τοστ. Ανοιξα το δισκο, προσθεσα δυο κουπες καφε ενα πιατο με τα κρουασαν κι αλλο ενα με τα τοστ. Εβαλα και λιγο χυμο σε περιπτωση που δε θες καφε..

Ενα περιεργο πραγμα ολα (να) γινονται σ αυτη την πολη..!

(1/Τ) R E E (=Κ) Οhm(V=IR)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου