Τρίτη, 2 Αυγούστου 2011

Σ αυτη την πολη...!

Συναντώ στους δρομους χρώματα. Ζωγραφιζω τους περαστικούς, αρκετοι απο τους οποιους ειναι γκρι. Την αγαπω την πολη μου γιατι μου φαίνεται ομορφη, εχει κομματια ουρανου παντου κι εχει μια ανοιξη σε καθε της στεκι. Πίνουμε και γελάμε τις νυχτες, και τραγουδαμε τους παλιους μας ερωτες. Φωνάζουμε μπροστα στον κοσμο σπαμε τα πραγματα απο αγανάκτηση λιγες σπανιες φορες και πεταμε με φορα τα παρκαρισμένα μας λογια.

Σ αυτη την πολη τα εχω ολα! Φιλους, συνηθεια, δουλειες, γνωστους,πολλους γνωστους κι ακομη περισσότερους, τα κονε μου, τα στεκια μου, τα λαθη, εσενα, τις υποσχεσεις, τα δυσκολα. Μα κατι λειπει...Και απο καποιον διαβασα πως "παλια παντα κατι έλλειπε μα τωρα παντα κατι περισσεύει" κι ετσι περιμενω να ρθει το δικο μου τωρα. Σ αυτη την πολη...Θα φυγω κι οταν θα μαι ενταξει θα γυρισω. Σ αυτη την πολη εμαθα και σ αυτην ξεχασα.


Το τελος συνανταει την αρχη μα
καπου ο κυκλος πρεπει να
κλεισει δε νομιζεις;....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου