Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011

Verba volant...

Εγω ειμαι η Στελλα. Θελω να γινω μουσικος και θα μπορουσα να συμπληρωσω τα κλασικα, η μουσικη με γεμιζει κτλ κτλ αλλα ενταξει. Ειμαι 17 και κατι μερες και σε ενα χρονο δινω πανελλήνιες. Περιμενω να ξεκινησουν τα μαθηματα κανονικα και αγχώνομαι λιγο μοναχα οταν μου το μεταδιδουν οι αλλοι. Λατρευω την αρμονια(της μουσικης) γιατι μπορεις να κανεις οτι θελεις.

Ειμαι λιγο μυστικοπαθης τυπος. Το τοσο το κανω τοοοοσο στο μυαλο μου τουλαχιστον. Αγαπω τα σκυλια, τα λατρευω δηλαδη. Μ αρεσει περισσοτερο απ οσο νομιζα να τραγουδαω. Πιστευω στον εαυτο μου και νιωθω εξυπνη. Ενθουσιαζομαι με ανθρωπους ευκολα γρηγορα και μετα μερικες φορες μου περναει. Αγαπαω με το λαθος τροπο. Πληγωνω συχνα τους φιλους μου. Α! By the way οι γκομενοι ειναι ολοι κοπανοι!

Σιχαινομαι τις κατσαριδες. Θελω να περασω στο μουσικο πανεπιστημιο στη Θεσσαλονίκη, αν και δε νομιζω πως εχω τοσο ταλεντο αφοσιωση και γενικοτερα ενα πακετο για τη μουσικη, εννοω ξερεις σοβαρα. Πνιγομαι ανετα σ ενα κουταλακι του γλυκου με νερο. Το παιζω αρχηγος εξισου ανετα, αν και δικαιως, χαχα...

Και τελος μου τη σπαει οταν οι ανθρωποι φευγουν! Μου τη σπαει ισως γιατι το κανω κι εγω, αλλα οχι μονο. Μου τη σπαει να παταω πανω σου κι εσυ να φυγεις, πειραζει; Εχω κι εγω τα ψυχολογικα μου. Παω να χωρισω παραγραφους. Τονους δε σκοπευω να βαλω.

Υ.γ λογικα θα εισαι φιλος για να διαβαζεις αυτο εδω, απλα ειπα να μου θυμισω καποια πραγματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου