Παρασκευή, 8 Ιουλίου 2011

"Κοιμήσου· η καρδιά μου ξαγρυπνα..."

Μπηκαμε στο σπιτι. Ακουμπησα τα κλειδιά διπλα στο τραπεζακι. Προσπαθησα να σε αγκαλιασω για να απελευθερωθω απο τη λαβη που μου ειχες κανει με τετοιο τροπο που δε μπορουσα να αναπνεύσω χωρις να πεσεις. Ησουν σχεδον λιπόθυμη και τα ποδια σου σέρνονταν στο πάτωμα σε καθε μας βημα. Τα καταφερα να σε κρατησω καλυτερα. Σε σηκωσα στα δυο μου χερια κι εσυ φωλιασες το κεφαλι σου στον ώμο μου. Η μπλουζα μου βάφτηκε κοκκινη απο τη μυτη σου που ακομα ετρεχε.

Επρεπε να καθαρισω το προσωπο σου απο το αιμα, μας οδηγησα στο λουτρο. Σε εβαλα να κατσεις στο μαρμαρο και να ακουμπήσεις την πλατη σου στη γωνια του τοιχου, οτι πιο σταθερο γινοταν. Τα ματια σου ετρεχαν κι ετσι το αιμα φαινοταν περισσοτερο. Τα χερια μου ετρεμαν μα δεν επρεπε να το καταλαβεις.

Πηρα μια καθαρη πετσετα απο το ντουλαπι και εκατσα διπλα σου.. Χάιδευα τα μαλλια σου και σου ελεγα πως δεν πρεπει να φοβασαι. "Εγω ειμαι δω". Πηρα λιγο νερο απο το νιπτήρα και καθαρισα το προσωπο σου. Σου ειπα ξανα να μη φοβασαι κι εσυ με κοιταξες και χαμογελασες. Τα ματια σου ετρεχαν ακομη σε αντιθεση με το αιμα που ειχε σταματησει. Σκεφτηκα πως πρεπει να αλλαξουμε πετσετα γιατι η κοκκινη θέα δεν βοηθουσε και πολυ. Συγκρατούσα τα χερια μου με ευκολία τωρα. Δεν επρεπε να φοβηθεις. Εφερα μια καθαρη πετσετα κι ενα ποτηρι νερο απο την κουζινα.
"Θες να παμε να ξαπλωσουμε;"
"Θελω"...

 Σε πηγα μεχρι το κρεβατι σου. Εφερα τα δικα μου μαξιλαρια απο το διπλα δωματιο. Αφου ξαπλωσες  εβγαλα τα παπουτσια σου και σε σκεπασα. "Θα ειμαι μεσα αν θελησεις κατι, ονειρεψου λουλουδια εσυ τωρα..." σε φιλησα στο μετωπο και πηγα στο σαλονι. Θα περιμενα να κοιμηθεις για να ερθω με τρεμαμενα χερια να κατσω διπλα απο το κρεβατι σου και να σιγουρευτω για την καρδια σου που χτυπαει.


Τιτλος: απο τον Ὕπνο τοῦ καπνιστῆ του Μιχαλη Γκανα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου