Κυριακή, 3 Ιουλίου 2011

Πρωτη αναρτηση

Πως δεν το σκεφτηκα νωρίτερα!
Η πρωτη αναρτηση δε μπορει παρα να ειναι εσυ.
Εισαι ο μονος ανθρωπος με τον οποιο εκανα το λαθος που κανουν ολοι μαζι μου.

Ειχα να σε αγγιξω καιρο.
Αλλαξες.
Τωρα μιλας περισσοτερο,
μα και αδειαζεις το βλεμμα πιο τακτικα και χανεσαι.
Αρχιζεις λιγο να μου μοιαζεις. Το ξερα! :)
Κανεις τις παυσεις που κανω εγω
κι ακουμπας με τους αγκωνες το τραπεζι νευρικα ή και οχι.

Ηταν οτι χρειαζομουν. Ή μαλλον δε μπορω να ξερω τι χρειαζομαι, τι θελω ομως ισως λιγο περισσοτερο. Δεν εχει σημασια τελοσπαντων.

Παιζει να μ αγαπας πολυ τελικα.
Εγω δεν παω πισω μη νομιζεις...
Σημερα χαιδευες τον ώμο μου
και σκεφτηκα πως μ αγαπας με ολες τις πληγες μου
και μ αγαπας κι ας φοβασαι λιγο μη με σφιξεις πολυ.
Μετα μιλησες μονη σου για χρώματα και σκαλωσα ξανα με τις αλλαγες πανω σου, μεσα σου.
Λυπαμαι στην σκεψη πως ισως αυτο που χρειαζόσουν ηταν να φυγω, δηλαδη λιγο χωρο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου